سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدملی رانندگان حمل ونقل عمومی در اردبیل جایگزین کارت هوشمند شد

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جایگزینی کد ملی رانندگان حمل ونقل عمومی با کارت و شماره هوشمند آنان خبرداد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و در راستای تحقق کامل اهداف دولت الکترونیک در دستگاه‌ها حذف فیزیکی کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستورکار قرار گرفته است گفت: از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری کلیه اطلاعات رانندگان و فرآیند حمل ونقلی بر اساس کد ملی راننده صورت خواهد گرفت و کارت هوشمند راننده حذف خواهد شد.

او با اشاره به اینکه از تاریخ مذکور چاپ فیزیک کارت هوشمند حذف و صرفا رسید کارت هوشمند به رانندگان و ناوگان ارایه خواهد شد تصریح کرد:از آنجایی که لوازم چاپ کارت هوشمند از خارج وارد می‌شد و فیزیک کارت هوشمند نیز هیچگونه الزام و استفاده‌ای نداشته، لذا در راستای استفاده از حداکثر توان تولیدی و خدمتی کشور و همچنین حمایت از کالای ایرانی کلیه فرآیند صدور اسناد حمل ونقل بصورت الکترونیکی وصرفا بر اساس شماره هوشمند انجام خواهد شد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل ونقل کالا و ۵۴ شرکت مسافری را در استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد:۱۱ هزار و ۲۷۴ راننده در حوزه کالا و ۲ هزار و ۵۲۲ نفر راننده نیز در حوزه مسافر به مردم استان خدمات رسانی می‌کنند.

شیرین زاده ازفعالیت وخدمات رسانی ۸ هزار و ۹۰۰ دستگاه ناوگان در حوزه کالا و مسافر در استان اردبیل خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۶۷۶ هزارتن کالا و ۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۵۳ نفر مسافر توسط همین ناوگان‌ها از استان جابه جا شده اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.