سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح مدیریت مردمی اپیدمی کرونا ویروس آغاز شد

طرح مدیریت مردمی اپیدمی کرونا ویروس،با شروع مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و با باز گشایی صنوف کم خطر در استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛دکتر کرمی رئیس مرکز بهداشت استان همدان دراجرای این طرح با هدف اگاهی دادن جامعه و حساس کردن اصناف برای رعایت موازین بهداشتی در کنترل کرونا راه ا ندازی کارناوال های سلامت تا پایان هفته در دستور کار قرار دارد .
او افزود : هدف از این رزمایش وایجاد کارناوال سلامت حساس کردن مردم و اصناف برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای کنترل ویروس کرونا است .
در این کارناوال هشدارها و پیام های بهداشتی برای کنترل کرونا از طریق این کارناوال در سطح شهر با بلند گو به مردم ارائه می شود.
رئیس مرکز بهداشت استان همدان از مردم خواست برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس تنها برای کارهای ضروری و خرید مایحتاج روزانه از منزل خارج شوند .
دکتر خیر اندیش رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه کارناوال سلامت همزمان با آغاز هفته سلامت راه اندازی شده است گفت : این برنامه با هدف آموزش مردم و همراهی برای کنترل و پیشگیری از کرنا ویروس طراحی شده است .
او افزود : در دو ماه گذشته آموزش های گروهی با فاصله گذاری از طریق صداوسیما ، رسانه ها و فضای مجازی انجام شده بود و اکنون در مرحله دوم فاصله گذاری و همزمان با فعالیت صنوف ، با راه اندازی کارناوال سلامت پیام های بهداشتی در قالبی نو و متفاوت به مردم ارائه می شود تا مردم و صنوف با ما همراه شوند و بدانند که خطر کرونا هنوز تمام نشده است و برای شکست کرونا باید همه اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند .

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.