سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌ها در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌ها و واحد‌های صنفی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر وقوع سرقت از مغازه‌ها و واحد‌های صنفی در شهرستان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات فنی ماموران پلیس آگاهی، سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این زمینه شناسایی و با انجام هماهنگی‌های لازم، متهم دستگیر شد.

اللهوردیان افزود: در بازجویی‌های انجام شده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس به ارتکاب سه فقره سرقت از مغازه در مراغه اعتراف و از مخفیگاه وی اقلام مسروقه قابل توجهی به ارزش حدود ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او گفت: اموال مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهم با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

او افزود: بی توجهی صاحبان مغازه‌ها به توصیه‌های پلیس و عدم بکارگیری از تجهیزات ایمن و بازدارنده از مهم‌ترین عوامل زمینه ساز برای وقوع سرقت در واحد‌های صنفی بوده است.

او با تاکید بر ضرورت به کارگیری تجهیزات ایمنی لازم در پیشگیری از سرقت گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.