سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی شبکه شاد چقدر است؟

مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات طی اطلاعیه‌ای هزینه مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای شبکه شاد را اعلام کرد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هزینه مرکز پاسخگویی تلفنی راهنمای شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) برابر استاندارد مخابرات مانند تلفن ثابت شهری است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به راه‌اندازی شبکه آموزشی دانش آموزان از ۲۱ فرودین ماه سال جاری و امکان ثبت‌نام معلمان و دانش آموزان دوره دبستان و تشکیل کلاس‌ها و گروه‌های آموزشی، ممکن است برخی از کاربران در هنگام ثبت‌نام در این شبکه با مشکلاتی مواجه شوند.


بیشتر بخوانید: سازوکار آموزش و پرورش برای دسترسی به فایل‌های شبکه شاد


در این راستا مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در دو مرحله پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان ( شاد) را منتشر کرده است و در آن به پرسش‌های متداولی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را پاسخ داده است. همچنین شماره تلفن ۴۳۰۸۱ برای پاسخگویی به مشکلات کاربران در نظر گرفته ‌شده است و هزینه تلفن داخل شهری و بین استانی دریافت می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.درهنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران،مدیرمدرسه در تکمیل و تایید معلمین و دانش آموزان در سناد تاخیر می کندواین باعث شده است که بعضی از دانش آموزان نتوانند در گروههای خود در سامانه شاد اضافه شوندواز کلاسهای درس عقب ماندند.چون درسها اغلب به صورت عملی است باید کارعملی به موقع برای معلمین فرستاده شود، این سهل انگاری مدیر موجب صدمات زیادی به دانش آموزان شده است.حتی معلمین اجازه اضافه کردن دانش آموزان به گروهها را ندارند!
فاطمه
۲۱:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر چی زنگ میزنم بر نمی دارید
اههههههههه
Ss
۱۴:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس کلاس نهمی ها چ کنن چطوری برنامه ای هست واسشون پاسخ بدید موندیم چ کنیم امتحانات چی میشه
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام .آیا اینترنت شبکه شاد رایگان است؟ برای معلم که ۳۰ نفر شاگرد دارد و باید تمام فایلهای صوتی و تصویری دانش آموزان رو دانلود کنه و پاسخ بده آیا این اجحاف نیست؟برای خانواده های کم بزاعت خرید این حجم اینترنت آیا به انصاف هست؟ با تشکر
امین
۰۶:۴۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام و احترام بنده ۳ دانش آموز در مقاطع مختلف دارم ، الآن با مشکل مواجه شدم ، نه توان خرید گوشی یا تبلت هوشمند دارم و الآن یک گوشی که خط خودم است ، گذاشتم در خدمت برنامه شاد ، از این هم که بگذریم ، میگویند هزینه ندارد ، اما خیلی هزینه دار است . طوری که قبلا در ماه ۳ گیگ مصرف داشتم ، الان ۲۸ اسفند یک بسته ۶ گیگ خریدم تا دیروز ۳ گیگ آن تمام شده . حالا پیام کوتاه مینویسد در شبکه داخلی ۵۰٪ تخفیف اما‌نمی نویسد که چغدر مصرف کردیم .