سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوخت‌گیری ۸۰ درصد‌ی در جایگاه‌های سوخت شمال استان کرمان

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: اپراتور‌های جایگاه‌های سوخت حق دریافت وجهی بابت سوختگیری نداشته و هرگونه دریافت وجه در در این زمینه غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیرحسین عبدالله‌زاده رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با تشریح اقدامات شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جایگاه‌های سوخت گفت: در ابتدای اسفندماه سال گذشته، وزارت بهداشت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های مربوط به نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت را تدوین و ابلاغ کرد که بر این اساس پروتکل‌های بهداشتی به همه جایگاه‌های سوخت ابلاغ شد.

او افزود: در این کمیسیون مقرر شد سوحتگیری به صورت تلفیقی (اپراتور و مشتری) انجام پذیرد ضمن آنکه جایگاه‌داران را موظف به قرار دادن اقلام بهداشتی در جایگاه‌های سوخت از همان هفته اول اسفندماه سال گذشته، کردیم.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان بیان کرد: علی‌رغم اینکه جایگاه‌داران تمایل به همکاری داشتند، اما تهیه اقلام بهداشتی در ابتدای اسفندماه بسیار سخت بود و نارضایتی‌های وجود داشت لذا در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با رایزنی‌های که با تعدادی از شرکت‌های تولیدی اقلام بهداشتی انجام دادیم، آن‌ها را به انجمن صنفی جایگاه‌داران معرفی کردیم تا اقلام بهداشتی مورد نیاز جایگاه داران تهیه شود.

اوتصریح کرد: یک روش برای گندزدایی محوطه جایگاه‌ها به جایگاه‌داران ارایه دادیم ضمن آنکه خود جایگاه داران نیز با شهرداری‌های مناطق در این رابطه در ارتباط بودند و ما نیز لحظه به لحظه جایگاه‌های سوخت سراسر استان را رصد می‌کردیم.

عبدالله‌زاده عنوان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت سطح استان تحت نظر و رصد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و اگر موردی مشاهده کنیم که کوتاهی و سهل‌انگاری صورت می‌گیرد، قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس HSE شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان افزود: مردم می‌توانند موارد نخلف در زمینه عدم رعایت نکات بهداشتی توسط جایگاه داران سوخت را به شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.

او بیان داشت: درصد کاهش مصرف سوخت در استان در بازه‌های زمانی مختلف، متفاوت بوده به طوری که از ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ تا ۵ فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۵۰ درصد کاهش مصرف بنزین را در سطح استان داشتیم.

عبدالله‌زاده اظهار کرد: به‌طورکلی مصرف بنزین در استان کرمان در ۱۴ روز ابتدایی فروردین ماه سال جاری ۴۰ تا ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

او افزود: گزارشات تحلفات که از طریق اداره بهداشت یا رانندگان به ما اعلام شود مورد بررسی و در صورت تایید آن، در کمیسیون تخلفات مطرح و قطعا جایگاه‌دار متخلف را جریمه یا جایگاه را تعطیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.