سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نرخ کرایه تاکسی در سنندج افزایش یافت+ جدول نرخ کرایه

نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد.

مهندس امیر جمشید نژادرئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از افزایش نرخ کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: هر ساله جهت تعیین نرخ کرایه تاکسی جلسات متعددی با نمایندگان رانندگان تاکسی برگزار و نرخ کرایه در تمامی خطوط تعیین می‌شود.

او اظهار داشت: بعد از تعیین نرخ کرایه تاکسی جهت تصویب به شورای شهر ارسال و در جلسات مختلف هم در شورای شهر با حضور نمایندگان نرخ کرایه بررسی و تصویب و جهت تایید به فرمانداری ارسال می‌شود.

او یادآور شد: سال گذشته با توجه به افزایش نرخ بنزین هیچگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی اعمال نشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: در نرخ‌های جدید اعلام شده بیشترین نرخ کرایه ۲۳۰۰ تومان و کمترین نرخ افزوده شده ۷۰۰ تومان است.

جمشید نژادخاطرنشان کرد: برچسب نرخ‌های جدید کرایه تاکسی در بین رانندگان توزیع و رانندگان نیز باید آن را در معرض دید مسافران نصب نمایند.

جمشید نژاد تصریح کرد: برای کودکان بالای ۵ سال سن نیز نرخ کرایه یک نفر محاسبه خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی از اول اردیبهشت ماه سالجاری اعمال شده و شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.