سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصمیم‌گیری درباره جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه گفت : شیوع بیماری کرونا تصمیم‌گیری درباره جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه را به تاخیر انداخته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فردین امیری مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اواخر سال گذشته مقرر شد جلساتی برای تعیین تکلیف زمین جابجایی صنف کامیون‌داران کرمانشاه برگزار شود، گفت : این جلسه به دلیل شیوع بیماری کرونا فعلا برگزار نشده است.

او با بیان اینکه قرار بود زمینی به وسعت حدود ۵۰ هکتار در شهرک صنعتی زاگرس برای جابجایی نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین اختصاص یابد، گفت : کار در همین مرحله متوقف شده و توافقات نهایی برای تعیین تکلیف زمین انجام نشده است.

او افزود: به محض اینکه وضعیت شیوع کرونا مناسب شود، جلسات لازم برای تعیین تکلیف این موضوع را برگزار خواهیم کرد.

امیری از فعالیت حدود ۱۵۰ نمایشگاه اتومبیل سنگین در کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: آنطور که نمایشگاه‌داران اعلام کرده اند، حاضر به جابجایی به محل جدید هستند.

او گفت: بعد از واگذاری زمین، کار ساخت و ساز که با خود نمایشگاه‌داران خواهد بود، آغاز می‌شود.

مشاور عمرانی اتاق اصناف کرمانشاه ادامه داد: با جابجایی صنف کامیون‌داران، تعدادی از مشاغل وابسته به آن‌ها نیز در آینده امکان جابجایی به خارج از شهر را خواهند داشت و در این صورت فضا برای فعالیت واحد‌های صنفی جدید در شهر کرمانشاه باز می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.