سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۱۰ هزار اثر هنری در اپلیکیشن سفیران سلامت

بالغ بر ۱۰ هزار اثر هنری دانش آموزان در اپلیکیشن سقیران سلامت بارگذاری و ارائه شده است.

نادر منصوری رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با تبریک آغاز هفته سلامت گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا ویروس و با هدف کمک به در خانه ماندن دانش آموزان و خانواده‌ها و به منظور حفظ سلامت جسمی و روانی، کمپین سفیران سلامت با شعار «در خانه ماندن»، «نه به سفر و نه به دید و بازدید» راه اندازی شد.

منصوری افزود: کمپین سفیران سلامت به صورت ویژه در استان کردستان مورد حمایت دانش آموزان و خانواده‌های آنان قرار گرفت و معلمان، دانش آموزان و اولیا با نصب اپلیکیشن سفیران سلامت، آثار هنری زیبای اعم از نقاشی، کلیپ، دلنوشته، کاردستی، روزنامه دیواری و ... را بر روی اپلیکیشن بارگذاری نموده و پس از تایید مدیر برنامه کشوری برای همگان قابل روئیت بود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی استان ادامه داد: پس از جمع بندی آثار بارگذاری شده بر روی این اپلیکیشن تا کنون بالغ بر ۱۰ هزار اثر هنری از طریق فضای مجازی در این کمپین بارگذاری و ارائه گردیده و تعدادی از این آثار به عنوان برگزیده کشوری و استانی انتخاب و در هفته سلامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

او در پایان خاطرنشان کرد: از این آثار حدود ۶ هزار و ۵۰۰ اثر نقاشی، دو هزار و ۵۰۰ اثر به صورت کلیپ، بیش از یک هزار اثر در قالب کاردستی و روزنامه دیواری و بیش از یک هزار دلنوشته دانش آموزان با محوریت در خانه ماندن و اخیر نیز با رویکرد حمایت از کادر بهداشت و درمان (مدافعان سلامت)، خلق و به معرض نمایش در آمده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.