سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاف مدارس خیرساز از پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس البرز از معافیت پرداخت هزینه انشعاب آب، برق و گاز مدارس خیرساز در سال جاری خبر داد.

محمد دلاوریان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به  انشعابات آب، برق و گاز مدارس مربوط به پروژه‌ های خیرساز گفت: در این خصوص مصوبه‌ ای به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارائه شده که در این کمیسیون به تصویب رسید و با رای آوردن در صحن علنی مجلس پروژه‌های  مدارس خیرساز از هزینه انشعاب آب، برق و گاز  در سال ۱۳۹۹ معاف شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس البرز افزود: بسیاری از اقدامات که در حوزه خیرین صورت گرفته که  با پیگیری‌ های سازمان نوسازی مدارس کشور  ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار توسط دولت در لایحه بودجه ۹۹ برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مشارکتی در نظر گرفته شده است که  تخصیص این اعتبار تاکنون بی‌سابقه بوده و استان البرز نیز از این امر مهم برخوردارشده است.

دلاوریان گفت: اگر خیرین نیز به همین میزان مشارکت کنند، تحولی عظیمی در پروژه‌های نیمه تمام خیرین اتفاق می‌افتد و سقف مشارکت خیرین به همراه دولت به ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

او افزود: اگر  معادل ٣٠ درصد اعتبار پروژه  ها توسط خیرین مدرسه ساز تامین شود ٧٠درصدمابقی توسط دولت تامین خواهد شد.

دلاوریان با اشاره به نرخ بالای مهاجرت در البرز گفت: البرز استانی مهاجرپذیر است و به همین دلیل سالانه برتعداد دانش آموزان نیز افزوده می‌شود به گونه‌ ای که هرسال ۴۰۰ کلاس درس جدید و مجهز باید در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

او با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار خیرین در توسعه فضا‌های آموزشی در کشور گفت: پانزدهم ماه مبارک رمضان هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به نام روز ملی تکریم خیرین نامگذاری شده است.

انتهای /ر. خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.