سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: امنیت و سلامت مردم خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی، با قانون شکنان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت صنوف پر خطر شامل، قهوه خانه‌های سنتی، سالن‌های ورزشی و استخر‌ها ، آرایشگا‌های زنانه و مردانه، تالار‌ها و مکان‌های برگزاری مراسم و تجمعات، اغذیه فروشی‌ها، ساندویجی و فست فود و رستوران‌ها که صرفاً در تهیه غذا به صورت بیرون بر مجاز هستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او ادامه داد: امنیت و سلامت مردم ، خط قرمز پلیس است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه سلامت و بهداشت عمومی ، قاطعانه و برابر قانون با قانون شکنان برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان بیان کرد: در صورت مشاهده فعالیت صنوف پرخطر، ضمن پلمب آن مکان با متصدی و مسئول آن واحد صنفی به دلیل عدم توجه به قوانین و عدم رعایت موازین بهداشتی و تهدید سلامت عمومی جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.