سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

رزمایش همدلی مومنانه موجب تقویت وحدت داخلی می‌شود

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش همدلی مومنانه موجب رصد و پایش دقیق آمار، جلوگیری از موازی کاری، استفاده حداکثری از توانمندی موجود در منطقه و ایجاد همدلی و تقویت وحدت داخلی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جلسه قرارگاه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان آوج در دفتر امام جمعه این شهر گفت: اجرای رزمایش همدلی مومنانه موجب رصد و پایش دقیق آمار، جلوگیری از موازی کاری و استفاده حداکثری از توانمندی موجود در منطقه و مهمترین چیز ایجاد همدلی و وحدت داخلی می‌شود که این موضوع باعث ایجاد صمیمیت در اجرای کار خیر می‌شود.

سردار شاهرخی افزود: جامعه‌ای که مواسات در آن جریان یابد خداوند برکات زیادی بر آن نازل می‌کند و این در حالی است که بیش از چهل سال است که استکبار جهانی می‌خواهد به مردم ضربه بزند و هرروز بیش از گذشته شکست می‌خورد.

او اضافه کرد: این رزمایش از جایگاه بزرگی صادر شد و باید متنناسب با این جایگاه کار ما گستردگی داشته باشد و اجرای فرمان مقام معظم رهبری با فعالیت‌های حمایتی قبل، از جهت کمی و کیفی باید تفاوت داشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: این رزمایش در سه مرحله حلول ماه مبارک رمضان، ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز عید فطر اجرا خواهد شد.

سردار شاهرخی افزود: بسته‌های حمایتی از لحاظ محتوایی باید وزن قابل توجهی داشته باشند و در عین حال کرامت افراد گیرنده باید حفظ شود.

او اضافه کرد: همچنین در این رزمایش تنوع خدمت وجود دارد، توزیع بسته‌های معیشتی بخشی از این رزمایش است و با توجه به اینکه مشاغل بسیاری از افراد به دلیل تعطیلی در ایام کرونا، آسیب دیده، تلاش می‌شود تا از طریق گرفتن مهلت از سوی مالکین و یا بخشش بخشی از اجاره بها، مشکل آن‌ها مرتفع شود.

سردار شاهرخی گفت: امیدواریم به برکت این همدلی و ایثار و توجه به خانواده‌ها و افرادی که نیازمند انواع رسیدگی هستند، این بیماری ریشه کن شود و طوری عمل کنیم دشمنانی که تلاش دارند تا یاس و ناامیدی را ترویج کنند، ببینند ملت ولایی ایران باتبعت از، ولی فقیه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و افتخار و پیروزی دیگری برای ملت ما ثبت شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.