سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ کارگاه و تعاونی تولید ماسک در مراکز بهزیستی راه اندازی شده است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا بهزیستی استان با تشکیل کمیته‌های مدیریت بحران فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان وابسته به وزارت رفاه ضمن تشریح گزارشی از اقدامات بهزیستی در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا بهزیستی استان با تشکیل کمیته‌های مدیریت بحران فعالیت خود را آغاز کرد.

او به ابلاغ دستورالعمل‌ها و آموزش کارکنان در راستای پیشگیری از کرونا، آموزش مدیران و پرسنل مراکز نگهداری دولتی و غیردولتی، آموزش گروه‌های هدف و توزیع بروشور‌های آموزشی بین آن‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد بخش قرنطینه درمراکز نگهداری، بازدید مراکز و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراکز، لغو ملاقات‌ها و مرخصی‌های پرسنل مراکز نگهداری شبانه روزی، ثبت وضعیت سلامت تمامی مددجویان مراکز در سامانه سلامت و درج تغییرات روزانه آنها، تجهیز مراکز دولتی و غیر دولتی به دستگاه تب سنج، پالس اکسی متر، باکس‌های بهداشت (ماسک و...) با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از دیگر اقدامات صورت گرفته می‌باشد.

رضوان مدنی گفت:کمیته حمایت‌های روانی به همراه تولید محتوا و تدوین بسته‌های آموزشی و انتشار آن در فضای مجازی از طریق تهیه پیام‌های نوشتاری، تصویری، صوتی، درج زیرنویس در شبکه استانی زاگرس و حضور در برنامه استودیو سلامت تشکیل شده است.

او به تشکیل گروه‌های ارتباطی در فضای مجازی جهت آموزش و نظارت بر مراکز در اجرای دستورالعمل ها اشاره کرد و افزود:توزیع پَک‌های بهداشتی توسط پایگاه‌های اجتماعی بین خانوار‌های تحت پوشش ؛توزیع بسته‌های غذایی بین خانوار‌های تحت پوشش؛ارائه آموزش و توزیع بسته‌های بهداشتی بین کودکان کار؛توزیع بسته‌های بهداشتی، آموزش و توزیع غذا در مناطق پرخطر با توجه به عدم پذیرش در مراکز انجام شده است.

او از راه اندازی کارگاه‌ها و تعاونی‌های تولید ماسک و گان در شهرستان‌های سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، هرسین و کرمانشاه خبر داد و گفت:پویش همدلی به منظور کمک به افرادآسیب دیده از کرونا و پویش همدلی و بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک در این ایام راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.