سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳ میلیون مترمربع زمین برای مسکن ملی در فارس

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: ۳ میلیون مترمربع زمین برای طرح اقدام ملی مسکن در فارس تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: تاکنون افزون بر ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این استان اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه در روز‌های آتی، میزان زمین تخصیص یافته به اجرای طرح اقدام ملی افزایش خواهد یافت، افزود: این زمین تاکنون برای ۱۶ شهرستان از استان فارس در نظر گرفته شده است.

زاهدی با بیان اینکه تامین زمین برای دیگر شهرستان‌های استان فارس در دستور کار قرار دارد و به سرعت اجرایی خواهد شد، گفت: تاکنون زمین در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرمبید، بوانات، نی ریز، داراب، زرین دشت، فسا، استهبان، خرامه، جهرم، قیروکارزین، فیروز آباد، کوه چنار، کازرون و ممسنی برای اجرای طرح اقدام ملی پیش بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: سهم فارس در طرح اقدام ملی مسکن، ۴۸ هزار و ۷۲۷ واحد است و تاکنون ۳۹ هزار و ۹۲۱ نفر متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

زاهدی بیان کرد: ۲۵ هزار واحد از سهم استان فارس در این طرح در شهر جدید صدرا و مابقی در سایر شهر‌ها احداث خواهد شد.

این مقام مسئول یکی از مهمترین اولویت‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی فارس در امسال را اجرای طرح اقدام ملی مسکن دانست و بیان کرد: مراحل اجرای این طرح شامل تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث مسکن تا مرحله واگذاری به متقاضیان است.

استان فارس براساس تقسیمات کشوری دارای ۳۶ شهرستان است و تاکنون طرح اقدام ملی مسکن برای ۱۶ شهرستان، اجرایی شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.