سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیبرمن: نتانیاهو به هیچ توافقی راضی نمی‌شود

رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» طی سخنانی خطاب به بنی گانتز تاکید کرد که نتانیاهو به هیچ توافقی برای تشکیل کابینه راضی نمی‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» با توجه به تلاش‌ صهیونیست‌ها برای تشکیل یک کابینه ائتلافی خطاب به بنی‌گانتز، رئیس حزب سفیدوآبی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو به هیچ توافقی برای تشکیل کابینه ائتلافی تن نخواهد داد. 

آویگدور لیبرمن تاکید کرد: «من به عنوان کسی که نتانیاهو را بهتر از هر کسی می‌شناسد، این اطمینان را می‌دهم که او نه امروز و نه فردا هیچ توافق نامه ائتلافی را با شما امضا نخواهد کرد. در این وضعیت، تمام کاری که او انجام داده این است که وقت بخرد و زمان را تلف کند».

درحالی که مذاکرات تشکیل ائتلاف بین حزب آبی‌وسفید به ریاست بنی‌گانتز و حزب لیکود به رهبری نتانیاهو ادامه دارد، لیبرمن، گانتز را تشویق کرده که لایحه ممانعت تشکیل کابینه به دست فردی که متهم قضایی است را پیگیری و بدین ترتیب به ادامه حیات سیاسی نتانیاهو پایان دهد.

روز شنبه گزارش‌های مبنی بر ایجاد توافق اولیه بین دو حزب لیکود و آبی‌وسفید مخابره شد، اما پس از آن هیچ خبری مبنی بر یک توافق کامل منتشر نشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۲:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کار به جای میرسه که این وحشی های صهیونیست به خودشون هم رحم نکنند. اگه یه وقت خبر ترور نتانیاهو رو شنیدید تعجب نکنید. این موشهای کثیف به خودشون هم رحم نمیکنند.