سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۵۴ مبتلا به کرونا در هرمزگان/۲۲ مبتلا در آی سی یو بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۴۵۴ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به ۴۵۴ نفر افزایش یافت.

فرشیدی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شد که ۱۷ نفر در بندرعباس، ۲ مورد در قشم و در میناب و حاجی اباد نیز هرکدام یک مورد ثبت شده است.

او بااشاره به این که در ۲۴ ساعت فوتی نداشتیم و شمار جانباختگان بر اثر کرونا در هرمزگان همان ۲۱ نفر است گفت:با بهبود حال ۴ نفر از بیماران بستری در آی سی یو، شمار بیماران بستری در آی سی یو در استان به ۲۲ نفر کاهش یافت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: تاکنون در بندرعباس ۲۳۶، کیش ۵۲، میناب ۶۳، قشم ۳۸، بندر لنگه ۱۵، حاجی آباد ۲۰، رودان ۸، پارسیان ۱۲، بستک ۳، در بندر خمیر ۶ و در جاسک ۱ مورد بیمار مبتلا به کرونا ثبت شده است.

فرشیدی گفت: تاکنون از ۳ هزار و ۷۸۳ نفر تست کویید ۱۹ گرفته شده که نتیجه تست دو هزار و ۷۷۰ نفر منفی بوده است.

او در مورد افراد مبتلای به کرونا که بدون علامت هستند، گفت: این افراد حتما باید یا در بیمارستان بستری و یا در مراکز مشخص شده قرنطینه شوند و تا پایان زمان قرنطینه نباید هیچگونه ارتباطی با خانواده داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در شهرستان‌های بشاگرد، ابوموسی و سیریک تاکنون مورد مثبت کرونا گزارش نشده است.

فرشیدی افزود: مردم فقط برای دریافت خدمات ضروری پزشکی و دندانپزشکی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌های استان توزیع شده است و همه داروخانه‌ها از فردا ملزم به فروش ماسک به مردم هستند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.