سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۷۰ هزار قرص نان سهم نانوایان

رییس شورای اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان خرمشهر گفت: ۳۰ واحد نانوایی در خرمشهر به منظور کمک به افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا روزانه ۷۰ هزار قرص نان رایگان بین نیازمندان توزیع می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا مردانی رییس شورای اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان خرمشهر روز یکشنبه گفت: با همکاری و یاری برخی ارگان‌ها و موسسه‌های خیریه و موکب‌داران روزانه سه هزار و ۳۰۰ پرس غذا و بسته‌ غذایی و بهداشتی نیز در مناطق بحرانی خرمشهر که از سوی ستاد کرونا تردد در آنها کاهش یافته است توزیع می‌شود.

او به توزیع تجهیزات و لوزام پزشکی بیمارستانی از سوی موسسه‌های خیریه و افراد نیکوکار اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۰۰ بسته مواد غذایی از سوی موسسه‌ خیریه و کانون خادمان آستان قدس رضوی خرمشهر و همچنین یکهزار عدد ماسک توسط کانون خادم یاران رضوی در کوی بهزیستی و نقاط آسیب پذیر و بحرانی بین نیازمندان توزیع شد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان خرمشهر گفت: همچنین ۲۵۰ بسته بهداشتی و غذایی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده‌های زیرپوشش و ۷۰۰ بسته غذایی نیز از سوی بخشداری‌ مرکزی و مینوشهر به روستائیان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

مردانی افزود: ۱۰۰ بسته بهداشتی نیز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرمشهر بین خانواده های معزز شاهد و ایثارگر توزیع شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.