سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بش قارداش آماده بهره برداری

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آمادگی بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شادروان دکتر امان الله شادلو در محل بش قارداش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تقی دولت آبادی با اشاره به اینکه این پایگاه خدمات رسانی اورژانس به بسیاری از روستا‌های آن منطقه از جمله گریوان و کچرانلو را تسهیل می‌کند. اظهار کرد: این پایگاه در مساحت زیربنای ۳۴۰ متر مربع، طبقه اول ۲۰۰ متر و طبقه دوم ۱۴۰ متر احداث شده است.

دولت آبادی گفت: احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شادروان دکتر امان الله شادلو در محل بش قارداش را ۶ میلیارد ریال هزینه  داشته است.
او  عنوان کرد: این پایگاه جزء مدرن‌ترین و جدیدترین تیپ‌های اورژانس کشور است که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

دولت آبادی  با بیان اینکه این پایگاه اورژانس جنوب شهرستان بجنورد را پوشش می‌دهد، اضافه کرد: با افتتاح پایگاه بش قارداش که با همکاری مجمع خیرین سلامت استان احداث شد، مشکلات دور بودن و تاخیر در ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به محور اسفراین-اسدلی و گردنه بیو، تخته ارکان و برخی از روستا‌های بجنورد مانند گریوان و کچرانلو حل می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: چهار پایگاه در شهر بجنورد و در حصارگرمخان، گردنه امین الله، گیفان و قلعه جق هر کدام یک پایگاه خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.