سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ستاد مقابله با کرونا مطرح کرد؛

نقش چشمگیر شرکت‌های صنعتی در تامین تجهیزات کادر درمان

زالی گفت: خوشبختانه شرکت‌های صنعتی کشورمان با نیاز سنجی مناسب نقش چشمگیری در تامین اقلام مورد نیاز مقابله با کرونا داشتند.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در حاشیه مراسم تحویل ماسک و گان پزشکی توسط شرکت ایرانخودرو اظهار کرد: امروز شاهد تحویل ۱۰ هزار ست گان پزشکی توسط خودروسازی ایرانخودرو هستیم که از ملزومات مهم کادر پزشکی برای مقابله با بیماری کرونا محسوب می‌شود، در روز‌های گذشته هم اقلامی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط این خودروسازی به دست ما رسیده بود امروز شاهد بخشی از تلاش‌های این شرکت هستیم.

او گفت: مجموعه این خودروسازی توانسته خطوط نوینی را طراحی و راه اندازی کند که بخشی از ان در خود شرکت مورد استفاده قرار گرفته و مابقی آن در راستای مسئولیت اجتماعی آن‌ها در شبکه مقابله با کرونا توزیع می‌شود.

زالی بیان کرد: خوشبختانه شرکت‌های صنعتی ما تلاش کردند که با نیاز سنجی در این حوزه اقلام مورد نیاز کادرد درمانی تامین شود. خوشبختانه در این واحد هم دستورالعمل بهداشتی اعمال شده و با استفاده از روش‌های مناسب برای حفظ فاصله اجتماعی، امکان تجمع به حداقل رسیده و با ضدعفونی‌های انجام شده محیط امن و پاکیزه‌ای در این شرکت تامین شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به استفاده مناسبی که از تعطیلات عید برای ضدعفونی کردن محیط صورت گرفته است، بیان کرد: تلاش شده تا افراد حاضر در خطوط تولید در سلامت کامل باشند و حتی افرادی که هر علامت مشکوکی در ان‌ها دیده شده باشد در روند تولید مشارکت نخواهند کرد؛ از طرفی افراد بر مبنای خود اظهاری در شیفت‌ها حضور پیدا کردند تا در صورتی که کسی آمادگی روحی لازم را ندارد در فرایند تولید قرار نگیرد.

او اظهار کرد: سطوح و ابزار آلات مشترک می‌تواند عاملی برای انتفال ویروس باشد به همین دلیل ضدعفونی کردن این اقلام و بهره گیری از ابزارهای محافظتی شخصی می‌تواند تا حد بسیاری از این موضوع جلوگیری کند.

زالی درباره تامین اقلام ضروری برای برای کادر درمانی گفت: در شرایط فعلی و در بخش درمان شرایط بسیار مطلوب‌تری نسبت به روز‌های داریم و تا حد مطلوبی اقلام مورد نیاز بخش درمان تامین می‌شود اما نیاز به این اقلام به طور مستمر، به خصوص در اقلامی مثل گان، ادامه خواهد داشت که خوشبختانه با همراهی بخش‌های مختلف کشور تامین می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.