سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۸ نفر دیگر در خوزستان به جمع کرونایی‌ها پیوستند/ ۶ نفر جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۵۸ مودد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان شناسایی شدند.

او درخصوص تفکیک مبتلایان در نقاط مختلف استان بیان داشت: طی مدت مذکور اهواز ۳۲ مورد، دشت آزادگان ۵ مورد، هویزه و کارون هر کدام ۴ مورد، خرمشهر و رامشیر هر کدام ۳ مورد، حمیدیه ۲ مورد، شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر، بهبهان، باوی و باغملک هر کدام یک مورد ابتلا به کرونا ویروس را گزارش کرده اند.

احسان پور تصریح کرد: نمونه‌های نیمی از موارد تشخیص داده شده از مراکز جامع سلامت اهواز به ۲ آزمایشگاه فعال ارسال شده است و افزایش فعالیت این مراکز به تشخیص بیشتر بیماری منجر شده که این امر می‌تواند به برنامه ریزی بهتر کمک کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  در ادامه به فوت ۶ نفر از هم استانی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: با احتساب این موارد، تاکنون ۱۵۹ نفر از مبتلایان استان خوزستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

او با اینکه در حال حاضر ۲۱۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند اظهار داشت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان، تاکنون یک هزار و ۲۳۳ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.