سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی۲۰ هزار قبر فروخته شده در آرامستان جدید کرمان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای شهر کرمان گفت: آرامستان جدید شهر کرمان به دلیل داشتن معارض زمین بلاتکلیف است و اگربه توافق نرسیم این مکان تغییر خواهد کرد.

عسکری مدیرعامل سازمان بهشت زهرای کرمان درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: به دلیل اینکه آرامستان فعلی شهر کرمان درآینده نه چندان دور دیگر ظرفیت دفن اموات را ندارد، بایستی آرامستان و فضای جدیدایجاد شود.

او افزود: آرامستان جدید از ۹ سال قبل در مکانی در ده کیلومتری شهر کرمان در نظر گرفته شده است، اما به دلیل داشتن معارض امکان جابجایی آرامستان فعلا وجود ندارد و تا کنون ۲۰ هزارقبر هم در این مکان فروخته شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای کرمان گفت: امکان این که نتوانیم این معارض را برداریم وجود دارد که در این صورت چهار مکان جدید دیگر هم پیشنهاد شده است که مهمترین آن ها ابتدای جاده کرمان به زرند و ابتدای محور کرمان به جوپار است.

عسکری تصریح کرد: مکان فعلی و آرامستان فعلی شهر کرمان در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن تا یکسال آینده ظرفیت دفن اموات دارد و اگر حادثه یا اتفاقی پیش بینی نشده رخ دهد بایتسی سریعتر در این خصوص تصمیم گیری شود.

او همچنین افزود: برای دفن اموات در آرامستان فعلی هیچ درختی قطع نشده و اگر دفنی هم صورت گرفته است بین درختان بوده و از فضای آزاد بین درختان استفاده شده است.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی
۰۹:۴۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
بیشتر درختان کاج کندن که قبر بسازن بعدشم قبری ۱۰ تومن میخوان بدن ما بیچاره ها چیکار کنیم با این گرونی ها به خودی خود قیمت ها میره بالا