سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان؛

شمار مبتلایان به کرونا ویروس به ۲۲۱ نفر رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار بیماران ویروس کرونا در محدو ده دانشکده علوم پزشکی این شهرستان به 221نفر خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ۲ بیمار کرونایی جدید به مجموع بیماران اضافه شد گفت:مجموع شمار مبتلایان به کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به  ۲۲۱ نفر رسید.

او با اشاره به اینکه از این تعداد در آبادان ۸۰ نفر ،در خرمشهر با افزایش ۲ مورد جدید ۱۱۴ نفر ودر شادگان ۲۷ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند افزود:شمار فوت شدگان همان ۲۰ نفر می باشند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افرادی که با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند ۱۷۹ نفر برشمرد و ادامه داد:مردم همچنان در خانه بمانند و جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

سلمان زاده گفت:خطر کرونا برطرف نشده هر فردی ممکن است ناقل ویروس کرونا باشد.

او با بیان اینکه مردم و کسبه فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند افزود:ادارات هم برای کارکنان و هم برای مراجعه کنندگان اقدامات بهداشتی و ضد عفونی را انجام دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:مدیران ادارات تدبیری بیاندیشند تا کارمندانی که زمینه بیماری دارند همچنان در مرخصی باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.