سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت نفت آغاجاری ظرف یک ماه موظف به جمع آوری کروید‌های نفتی است

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندارشهرستان بندرماهشهرگفت: کرویدور‌های نفتی معضل شهر شده که شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری موظف بوده ظرف یک ماه آن‌ها راجمع آوری نمایند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرزاد شریفی معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهر بابیان اینکه  تاکنون اقدامی از سوی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در رابطه با جمع آوری کرویدور‌های نفتی در بندر ماهشهر صورت نگرفته شده، گفت: این کرویدور‌ها تبدیل به معضل شهر شده که شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری موظف بوده ظرف یک ماه آنها را جمع آوری نمایند.

او افزود:وجود خطوط نفتی در شهر معضلات و مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

شریفی بیان داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با توجه به تولید و بهره برداری که داشته باید در مسئولیت‌های اجتماعی نقش بسزایی را ایفا نماید.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرماهشهر تصریح کرد: مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در جلسه مذکور حضور نیافته است.

این مقام مسئول گفت: بی توجهی مدیران نفتی در مسئولیت‌های اجتماعی خیانت در حق مردم است و شهردار‌ی بندرماهشهر طبق مصوبه‌ای که مورد تصویب اعضا در جلسه رسیده نسبت به ساماندهی خیابان آب از میدان ۹ دی تا ابتدای بلوار هفده شهریور اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.