سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدت پاسخ گویی به نمونه‌های بیماران مشکوک به کرونا کاهش یافت

با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری، مدت پاسخ گویی به نمونه‌های بیماران مشکوک به کرونا به کمتر از ۱۲ ساعت کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کوروش حیدری مسئول آزمایشگاه کرونا چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا مدت پاسخ گویی به نمونه‌های بیماران مشکوک به کرونا به کمتر از ۱۲ ساعت کاهش یافت.

او افزود: تا پیش از راه اندازی آزمایشگاه کرونا در استان در نیمه‌های اسفند ماه ۹۸، نمونه‌های گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا به آزمایشگاه انیسیتوپاستور تهران ارسال و بعضا نتایج آزمایشات پنج روز تا یک هفته بعد به مراکز درمانی اعلام می‌شد.

حیدری اضافه کرد: امروز مفتخر هستیم که با برخورداری از تیم مجرب و متخصص و فضای مناسب و مدرن‌ترین تجهیزات با انجام به موقع و تسریع در روند پاسخ دهی به نمونه‌های واصله به تشخیص و تصمیم صحیح پزشکان کمک می‌نماییم.

او ادامه داد: هم اکنون یک آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان فعال است که پیش از نمونه گیری سرپایی از بیماران مشکوک به کرونا در مراکز منتخب شبانه روزی و ۱۶ ساعته، روزانه ۳۰ تا ۴۰ نمونه را بررسی و هم اکنون با نمونه گیری سرپایی در مراکز منتخب تعداد آزمایشات بطور چشم گیری افزایش یافته و با تلاش پرسنل و کارشناسان خدوم آزمایشگاه در کمترین زمان ممکن و حداکثر تا ۱۲ ساعت با دقت و کیفیت بالا اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.