سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازرسی از مغازه‌ها در دزفول از سوی نیرو‌های واحد بهداشت محیط

از کسبه و مغازه‌های سطح شهر سردشت دزفول با کمک نیرو‌های واحد بهداشت محیط، بهورز و پزشک بازرسی بهداشتی به عمل آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، از کسبه و مغازه‌های سطح شهر سردشت از سوی نیرو‌های واحد بهداشت محیط، بهورز و پزشک بازرسی بهداشتی به عمل آمد.

در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ تب سنجی کارگران و کارکنان معادن شن و ماسه اطراف روستای فضیلی وهمچنین عشایر اطراف روستا با همکاری شورای اسلامی و دهیاری روستای فضیلی صورت گرفت.

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس شهرستان دزفول، به صورت روزانه بر اصناف کم خطر در شهرستان که مجاز به فعالیت شده اند نظارت خواهد شد و با صنوفی که مبادرت به شروع کار بدون اخذ تعهد و دریافت کد کنند و یا با بی توجهی به رعایت دستورالعمل بهداشتی منجر به شیوع کرونا شوند توسط دستگاه‌های نظارت برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

طبق مصوبات ستادمدیریت بیماری کرونا کلیه اصناف پرخطر ملزم به تداوم تعطیلی هستند و با بازرسی‌های روزانه و مستمر، صنوفی که برخلاف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا فعالیت داشته باشند پلمپ خواهند شد و برای متصدی واحد صنفی تشکیل پرونده می‌شود.

واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان دزفول طی اطلاعیه‌ای به کلیه واحد‌های صنفی و کسبه هشدار داد که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا وعدم رعایت فاصله گذاری هوشمند علاوه بر معرفی به مراجع ذی صلاح جهت پلمپ واحد صنفی، براساس ماده ۶۸ قانون نظام صنفی پرونده تعزیراتی تشکیل و مشمول جرائم می شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.