سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد؛

فعالیت کلیه پاساژ‌ها ممنوع است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: فعالیت کلیه واحد‌های صنفی که در پاساژ‌های سطح شهرستان مهاباد قرار دارند، ممنوع است.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کلیه پاساژ‌های این شهرستان مطابق مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا تعطیل بوده و هرگونه فعالیت در پاساژ‌ها ممنوع است.

جهین افزود: در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد با واحد‌های متخلف برخورد خواهد شد و از ۱ لغایت ۳ ماه پلمپ خواهند شد.

او ادامه داد: بازارچه‌های اصغری، نور، ساحلی، سرای شافعی، سرای کریم خان و محله‌های اطراف آن، پاساژ‌های سردار، روژ و همه پاساژ‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از متصدیان واحد‌های صنفی مذکور خواست به مصوبات ستاد ملی را عمل و از باز کردن واحد‌های صنفی خود خودداری کنند.

جهین افزود: همچنین براساس مصوبات ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای شهرستان مهاباد واحد‌های صنفی کم خطر که در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند، با نصب کد رهگیری و بارکد در دید مشتری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز می‌توانند فعالیت کنند.

او با اشاره به اینکه اصناف پرخطر هم باید در این سامانه ثبت نام کنند، ادامه داد: مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی مجاز به فعالیت نیستند و صنوف کم خطری که دستورالعمل بهداشتی را رعایت نکنند بدون اخطار قبلی پلمب شده و به مدت یک ماه اجازه فعالیت ندارند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.