سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف در محور قوچان به سبزوار یک کشته برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت ۲ نفر و یک فوتی در حادثه برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با کامیون ۱۰ تن در محور قوچان به سبزوار خبرداد.

مسعود برازنده رئیس هلال‌احمر قوچان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به برخورد خودرو پژو ۲۰۶ با کامیون در این شهرستان، گفت: این حادثه عصر امروز در ساعت ۱۷:۴۶ دقیقه به عوامل پایگاه شهید یوسف کلاهدوز قوچان اعلام شد و عوامل پایگاه با خودرو آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.
 
او افزود: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو پژو مصدوم شده بودند و همچنین به علت شدت حادثه ۲ مصدوم نیاز به رهاسازی داشتند که این اقدامات توسط عوامل پایگاه با خودرو ست نجات انجام شد.
 
رئیس هلال‌احمر قوچان ادامه داد: بعد از انجام عملیات رهاسازی از ۳ مصدوم این حادثه یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد و ۲ مصدوم دیگر توسط عوامل پایگاه و اورژانس ۱۱۵صورت جهت مداوای بیشتر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

برازنده بیان کرد: مصدومی که توسط عوامل هلال‌احمر به بیمارستان منتقل شده بود دقایقی بعد به علت شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داد.
 
انتهای پیام//ح.خ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.