سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

شلوغی مترو و اتوبوس یکی از مشکلات جدی است

حقدوست گفت: شلوغی اتوبوس و مترو یکی از مشکلات جدی است و یکی از راه‌ حل‌های آن تغییر ساعت بازگشایی است.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در اخبار ساعت ۲۱ اظهار کرد: ترافیک بالاتر از حد معمول در روز اول بازگشایی مشاغل قابل پیش بینی بود ما باید همه مسائل و نکات را به طور دقیق رصد کنیم تا نقاط ضعف برای آینده برطرف شود. مردم نشان دادند که همیشه از ما آگاه‌تر هستند.

او ‌افزود: باید مسائل مختلف را به طور صریح و واضح گوشزد کنیم، زیرا ممکن است اتفاقات ناخوشی در صورت عدم رعایت مسائل بیفتد. مردم، اصناف و سازمان‌های غیر دولتی باید به دنبال حل مسئله باشند.

حق دوست ادامه داد: شلوغی اتوبوس و مترو یکی از مشکلات جدی است و یکی از راه‌ حل‌های آن تغییر ساعت بازگشایی است.

او بیان کرد: هیچ کس نه تنها در ایران بلکه در دنیا آینده را نمی‌تواند به خوبی پیش بینی کند، زیرا این ویروس رفتارش جدید است ما باید پویا اقدام کنیم و بعد این اقدام نتیجه را ببینیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت ادامه داد: هر چه افراد مدت زمان بیشتری در کنار هم باشند خطر بیشتر است و ما سناریو‌های مختلفی را آماده کرده ایم و یکی از اقدامات مهم توزیع ساعت بازگشایی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
اتوبوس مشكلش بمراتب از مترو كمتره چون به هواي آزاد براحتي دسترسي داره و فقط كافيه همه پنجره ها باز باشه و فن هم تا آخرين سرعت كار كنه و هوا رو بياره توي اتوبوس