سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موری: فوتبال همیشه روی خوشش را نشان نمی‌دهد/ ادامه یا پایان لیگ برای تیم ما فرقی ندارد

بازیکن تیم وچان کردستان گفت: تیم وچان شانس قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان را داشت، اما گاهی نتیجه جور دیگری رقم می‌خورد.

فروغ موری بازیکن تیم فوتبال وچان کردستان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در این روزهای قرنطینه در خانه می‌مانیم و یک ساعت تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. باید دید شرایط به چه شکلی پیش می‌رود و شاید تا پایان اردیبهشت‌ماه وضعیت موجود نسبت به ویروس کرونا بهتر شود اما هنوز چیزی مشخص نیست.

او تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه را که در نظر بگیریم،  ۳ ماه می‌شود که بازیکنان از مسابقات  ورزشی دور بودند و این مدت زمان به بدن ورزشکاران آسیب وارد می‌کند. یکسری از بازیکنان حتی تمرینات بدنسازی هم نداشته‌اند.

موری افزود: تیم‌هایی که در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند و تیم‌های پایین جدولی، نظرشان بر این است که مسابقات را برگزار کنند اما یکسری دیگر از بازیکنان و باشگاه‌ها خواستار اتمام لیگ هستند. باید دید نظر اکثریت بر کدام است.

بازیکن تیم وچان کردستان در ادامه، گفت: تیم ما در جایگاه دوم جدول قرار دارد و ادامه یا اتمام لیگ فرقی برای ما ندارد. شرایط بازی‌های امسال خوب بود و شانس قهرمانی هم داشتیم اما فوتبال گاهی روی خوشش را نشان نمی‌دهد؛ جای شکرش باقیست که تیم سنندج توانست مقام بیاورد و سمیه خرمی از تیم ما عنوان خانم گلی را کسب کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.