سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۱ بیمار کرونایی طی شبانه‌روز گذشته

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از شناسایی ۳۱ بیمار جدید طی شبانه‌روز گذشته در استان خبر داد و گفت : تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۸۰۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار تعداد مبتلایان به کرونا در استان، گفت : با شناسایی ۳۱ مورد جدید بیماران مبتلا به کرونا که ۱۲ مورد آن مربوط به بیماران بستری و ۱۹ مورد نیز مربوط به بیماران سرپایی است، تعداد مبتلایان به این بیماری در استان کرمانشاه به ۸۰۷ نفر رسید.

او با بیان اینکه متاسفانه از این تعداد، ۵۶ نفر تاکنون جان خود را ازدست داده‌اند، گفت : ۴۰۹ نفر از مجموع تعداد مبتلایان استان جزو بیماران بستری و ۳۹۸ نفر نیز جزو بیماران سرپایی بوده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از ابتدای شیوع ویروس کرونا به استان تا امروز یک هزار و ۹۷۰ نفر بستری شدند که از این تعداد یک‌هزار و ۷۳۸ نفر ترخیص شده‌اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۶ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: تعداد مبتلایان در استان سیر صعودی دارد که نشان‌دهنده جمعیت داخل خیابان‌هاست.

شکیبا گفت: اگر مردم فاصله‌گذاری فیزیکی و اجتماعی و همچنین صنوف پروتکل‌های بهداشتی را خوب رعایت کنند مشکلی پیش نمی‌آید، ولی واقعا در خیلی از جا‌ها این شرایط رعایت نمی‌شود، نگران روز‌های آینده هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.