سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چرداول عنوان کرد؛

پیشبردی مناسب در جهت بالا بردن سطح علم، فرهنگ در چرداول

فرماندار چرداول از پیشبردی مناسب در جهت بالا بردن سطح علم، فرهنگ در چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان وجمعی از پرسنل این نهاد با فتاحی فرماندار چرداول دیدار کردند.

فتاحی فرماندار چرداول در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های مطالعه و کتابخوانی در چرداول گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار ارزنده‌ای در زمینه توسعه فضا‌های مطالعه با احداث کتابخانه‌های روستایی و ایجاد فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف انجام گرفت که نشانگر اهمیت دولت تدبیر وامید به گسترش فرهنگ مطالعه میباشد.

او ادامه داد:این شهرستان تعداد۶ باب کتابخانه عمومی فعال و۱ باب در حال ساخت دارد که این فضا‌ها میتواند پیشبردی مناسب در جهت بالا بردن سطح علم، فرهنگ و جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی باشد.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام هم از عزم جزم این نهاد برای توسعه فضا‌های مطالعه وکتاب در نقاط محروم شهرستان چرداول خبرداد و گفت: در این شهرستان در زمینه احداث کتابخانه‌ها کار‌های بزرگی انجام شده است و امید میرود با تامین سهم نیم درصد شهرداری‌ها در زمینه کمک به زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی بتوانیم اقدامات مناسبتری انجام دهیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.