سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاع برنامه‌های دادگستری کرمان در سال جاری

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت:دادگستری کرمان برنامه‌های امسال را به حوزه‌های قضائی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی بخشی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان گفت: برنامه‌های دادگستری این استان در محور‌های کاهش ورودی پرونده، برنامه‌های عملکردی دادگستری از جمله کاهش ورودی پرونده‌ها، کاهش پرونده‌های معوقه، کاهش تجدید اوقات و نگهداشت سطح، اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قوه‌قضائیه و اقتصادمقاومتی تدوین و به تمامی حوزه‌های قضایی استان ابلاغ شده است.

او افزود: در این برنامه‌ها سعی شده با اطلاع از نقاط ضعف و قوت (وضع موجود) اهداف اصلی هر حوزه قضایی تعیین شود و امید است با همت مدیران حوزه‌های قضایی استان کرمان و همچنین نظارت و ارزیابی دقیق در پایان سال شاهد تحقق اهداف تعیین شده باشیم.

بخشی اظهار داشت: در سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور و برنامه پنجم توسعه، فصل پنجم مواد ۱۳۰ تا ۱۳۹ به برنامه‌ریزی اساسی یا استراتژیک تحت عنوان دورنمای قوة قضائیه اشاره شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری استان کرمان بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی نظام قضایی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام، برنامه چهارم توسعه قضایی کشور و دیگر اسناد بالا دستی و با عنایت به داده‌ها و امکانات و ظرفیت‌های بالقوه، تدوین برنامه‌ریزی اجرایی یا عملیاتی دادگستری در سطوح مختلف امری ضروری به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.