سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف ۴۰ دستگاه تاکسی متخلف در همدان

رئیس سازمان تاکسیرانی همدان از توقیف ۴۰ دستگاه تاکسی متخلف در همدان خبر داد.

میلاد کریمیان رئیس سازمان تاکسیرانی همدان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ ابا اشاره به اینکه امروز تمامی ناوگان تاکسی شهر همدان فعال شدند، افزود: ۴۰ تاکسی متخلف به علت رعایت نکردن در تعداد سرنشینان و افزایش خودسرانه کرایه توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.

او ادامه داد: در روز‌های گذشته به علت بیماری کرونا ۲۰ درصد از تاکسی‌های شهر همدان فعال بودند، اما از امروز تاکسی‌ها به فعالیت خود پرداختند.

کریمیان بیان کرد: تمامی تاکسی‌هایی که در گذشته چهار سرنشین سوار می‌کردند در شرایط فعلی باید سه سرنشین سوار کنند در غیر این صورت با رانندگان مخاطی برخورد صورت می‌گیرد و خودرو آن‌ها توقیف خواهد شد.

رئیس سازمان تاکسیرانی همدان اظهار داشت: طی روز‌های گذشته نیز حدود ۴۰ تاکسی به علت عدم رعایت قانون و افزایش خودسرانه کرایه توقیف شده است.

این مسئول با بیان اینکه ون‌های شهر همدان نیز بعد از یک ماه تعطیلی کار خود را آغاز کرده‌اند، گفت: خوشبختانه ون‌های همدان نکات بهداشتی را رعایت کرده اند و در حال حاضر هر ون با هفت سرنشین اقدام به جابه‌جایی مسافر می‌کند.

کریمیان با اشاره به افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی افزود: مدنظر است در روز‌های آینده نرخ کرایه‌های تاکسی ۳۵ درصد افزایش یابد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.