سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبری: با تعویق برگزاری المپیک، انگیزه بیشتری پیدا کردم

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: با تعویق زمان برگزاری المپیک می‌توانم یک سال با انگیزه بیشتری تمرینات خود را پیگیری کنم.

محمد رهبری عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در خانه تمرین و طبق برنامه‌هایی که مربی تیم ارائه می‌دهد تمرینات خود را انجام می‌دهم.

او افزود: روزی ۲ ساعت در خانه تمرین می‌کنم. یک سری حرکات ورزشی را انجام می‌دهم و طناب می‌زنم. چون امکان تمرین هوازی را در خانه ندارم، به مکان‌های خلوتی برای انجام تمرین می‌روم.

رهبری با اشاره به تعویق زمان برگزاری المپیک، گفت: تعویق زمان برگزاری المپیک هیچ فرقی برای ما ندارد و تنها مزیتی که دارد این است که می‌توانم یک سال با خیال راحت تمرینات خود را پیگیری کنم. انشاالله ویروس کرونا هرچه زودتر از بین برود و وارد اردو‌ها شویم. این وقفه زمانی باعث می‌شود که تمرینات خود را بیشتر کنیم و با برنامه‌ریزی بهتر، انگیزه بیشتر و آسودگی و خیال راحت‌تر کار خود را پیش بگیریم.

عضو تیم ملی شمشیربازی سابر با اشاره به نیاز روزانه ورزشکار به تمرین و ورزش کردن، ادامه داد: ورزش کردن جزو عضو جدایی‌ناپذیر زندگی‌ام شده و به دلیل اینکه بدنم افت نکند و از آمادگی دور نشوم، مجبورم هر روز ورزش کنم تا به یک سطح مطلوبی برسم .

او گفت: باید از کادر درمانی از طرف مردم و دولت تشکر خیلی ویژه‌ای انجام گیرد. من هم به نوبه خود از این بزرگواران که خیلی برای ما و مردم زحمت می‌کشند و نشان دادند که انسان‌های بزرگواری هستند، تشکر می‌کنم. از مردم می‌خواهم بیشتر به فکر کادر درمان باشند و تا حد امکان در خانه بمانند تا زنجیره ویروس کرونا قطع گردد. خداراشکر در خانه به سر می‌برم و سلامت هستم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.