سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت خیرخواهانه در ادامه اجرای طرح پویش مومنانه

مسولان مازندران ادامه اجرای طرح پویش مومنانه، با مشارکت مردم، مسولان و خیران را خواستار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در نخستین جلسه شورای اداری استان توجه به نیرو‌های جوان و متخصص و مبارزه با فساد را زمینه ساز جهش تولید دانست و بر تامین ساز و کار‌های لازم به منظور تحقق شعار سال تاکید کرد.

او با قدردانی از اقشار مردم و مسولان در اجرای پویش مومنانه از آنان خواست این فعالیت نوعدوستانه را به ویژه در ماه مبارک رمضان با جدیت ادامه دهند.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این جلسه تبیین برنامه عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی با مشارکت بخش خصوصی را از اولویت‌های کاری همه‌ مدیران استانی در سال کاری جدید دانست و به مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف کرد برنامه عملیاتی مدون و زمان بندی شده رونق تولید را هر چه زودتر تدوین و ارائه کنند.

او با بیان اینکه وفاق و همدلی میان مدیران و نمایندگان استانی به ویژه در دوره جدید مجلس برای توسعه بیش از پیش مازندران باید تقویت شود، بر بسیج همگانی و بهره گیری از همه‌ امکانات استان متشکل از دستگاه‌های دولتی و جامعه خیران در ادامه اجرای طرح پویش مومنانه تاکید کرد.

استاندار مازندران با قدردانی از مردم و مسولان استانی در مدیریت بیماری کرونا از دو ماه گذشته تاکنون، ادامه روند مدیریت و پیشگیری کرونا را خواستار شد.

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران هم در این نشست با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان، مبنای ارائه سبد کالا در اجرای این طرح را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: درصدد هستیم سه سبد کالا به ارزش ۹۰۰ هزار تومان را در ایام ماه مبارک رمضان به اقشار کم درآمد و خانواده‌های نیازمند اهدا کنیم.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.