سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در بوشهر/ دو نفر به مبتلایان افزوده شدند

آخرین آمار منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر با افزایش دو نفری به ۱۶۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تایید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، دو نفر به فهرست مبتلایان به این ویروس در استان افزوده شد و تعداد بیماران تا روز شنبه ۳۰ فروردین به ۱۶۲ نفر شامل ۹۰ مرد و ۷۲ زن رسید.

سعید کشمیری از بهبودی ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و افزود: از دو بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یک بیمار از شهرستان بوشهر و یک بیمار از شهرستان عسلویه هستند.

او ادامه داد: بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر خانمی ۳۴ ساله و بهورز است که با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بیمار جدید دیگر آقایی ۴۵ ساله ساکن خرمشهر و شاغل در عسلویه است که چهار روز است از مرخصی برگشته و در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی است.

کشمیری بابیان اینکه تا امروز ۵۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۶۲ نفر) تاکنون ۱۴۶ نفر، با حال عمومی خوب ترخیص شده‌اند و پنج نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود هستند.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین کمک مردم به حوزه سلامت در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، تاکید کرد: مردم تردد نکنند، در خانه بمانند و به سفر نروند، دور همی و مهمانی نروند، توصیه‌های بهداشتی را رعایت و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تجمع موجب شعله‌ور شدن کرونا می‌شود و اگر این بیماری گسترش پیدا کند ممکن است قابل جبران نباشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای کاش کارمندان به همان یک دوم، یا یک سوم برمی‌گشت خیلی بهتر بود،