سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند خرید گندم در خوزستان سرعت می‌گیرد

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با آغاز فصل برداشت ۲ محصول استراتژیک در استان بطور حتم بصورت ۲۴ ساعته از تمامی مراکز مجاز در امر خرید تضمینی گندم و دانه روغنی کلزا نظارت صورت می‌گیرد،

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیری زاده مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با آغاز فصل برداشت محصول استراتژیک گندم و دانه روغنی کلزا در استان بصورت ۲۴ ساعته از تمامی مراکز مجاز در امر خرید تضمینی صورت می گیرد.

او افزود: برای بررسی از وضعیت و چگونگی روند عملکرد مراکز خرید سعی می‌شود در طول هفته به بسیاری از مراکز خرید در استان بصورت سرزده بازدید‌هایی را بعمل آوریم.

امیری زاده بیان داشت:  اثرات این بازدید‌ها و مراقبت‌های میدانی را بر روند اجرای خرید تضمینی بسیار موثر است و تا کنون بیش از ۴۸ هزار تن گندم و بیش از ۹ هزار تن دانه روغنی کلزا به مراکز مجاز تحویل گردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: همین موضوع نشان از سرعت گرفتن عملیات برداشت این دو محصول استراتژیک در استان خواهد داد که به تبع آن در روز‌های آینده با ازدهام و مراجعه سایر کشاورزان جهت فروش محصولات خود در این مراکز روبرو خواهیم شد.

این مقام مسئول ادامه داد: با کنترل و نظارت بر مراکزی که فضای کافی برای دپوی کامل محصولات خریداری شده را ندارند و هنوز بخش عمده‌ای از خرید خود را به انجام نرسانده اند شرایط حمل به سایر سیلو‌های استاندارد را فراهم کنیم.

او گفت لیست‌های تهیه شده در مراکز خرید می‌بایست بصورت روزانه تهیه و به بانک عامل تحویل شود تا اینگونه وجه حاصل از فروش محصولات این قشر خدوم و زحمت کش به موقع در حساب آنان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.