سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای اخذ مجوز بازگشایی مساجد

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش برای اخذ مجوز بازگشایی مساجد با رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : سازمان تبلیغات اسلامی در تلاش برای اخذ مجوز بازگشایی مساجد با رعایت فاصله و مسائل بهداشتی است که البته تاکنون به نتیجه نرسیده است.

او گفت : در صدد هستیم با توجه به شرایط وقوع بیماری کرونا از ظرفیت فضای مجازی بیش از پیش استفاده شود و به ویژه مبلغین از اعزام‌های حضوری بپرهیزند و در فضای مجازی و از طریق برقراری ارتباط‌های تلفنی و پیامکی نسبت به انجام تبلیغ اقدام کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در تلاش هستیم که مبلغین سال گذشته در همان مکان‌های قبلی به صورت حضور در فضای مجازی خدمات رسانی کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات احکام و تفسیر در فضای مجازی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال امکان برگزاری سفره‌های افطاری در مساجد نیست از ظرفیت خیرین و دستگاه‌های کمک رسان به منظور کمک رسانی به نیازمندان در تهیه بسته‌های حمایتی و معیشتی استفاده خواهیم کرد.

او افزود: با توجه به حضور بیشتر خانواده‌ها در منازل امکان ارائه مشاوره توسط کارشناسان مذهبی به صورت غیرحضوری فراهم شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.