سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار هرمزگان خبر داد:

آسفالت ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد تا پایان سال

استاندار هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد احداث، بهسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: تا پایان سال جاری ۱۳۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد احداث، بهسازی و آسفالت می‌شود.

همتی در نشست گروه کاری حوزه راه کارگروه امور زیربنایی استان هرمزگان افزود: قیر مورد نیاز برای آسفالت این راه‌ها از طریق یکی از بنگاه‌های اقتصادی فعال در استان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این مجموعه تامین شده و سازمان راهداری نیز بخش دیگری از اعتبارات مورد نیاز آن را تامین کرده است.

او گفت: بازگشایی ۱۸۰ کیلومتر از راه مواصلاتی منطقه زیرکوه تا پشتکوه در شهرستان بشاگرد و اتصال این دو منطقه به یکدیگر نیز با استفاده از ظرفیت حوزه عمرانی استانداری، سازمان راهداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: ساخت پایه‌های پل رودخانه جگین در شهرستان بشاگرد نیز انجام شده و تا خرداد ماه سال جاری این پل به صورت کامل نصب و به بهره‌برداری می‌رسد.

فریدون همتی به برنامه ریزی برای بهسازی محور سیاهو به احمدی نیز اشاره کرد و گفت:در این راستا ۱۵ کیلومتر از مسیر دوراهی محور بندرعباس - سیرجان به سمت سیاهو به صورت کامل آسفالت می‌شود.

او افزود: همچنین عملیات بهسازی و ساخت دو قطعه هر کدام به طول ۱۰ کیلومتر در جاده سیاهو به احمدی نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.