سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن ۴ هزار نفر در ۲۴ ساعت در آمریکا

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آمریکا ۷۱۰ هزار و ۲۱ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۳۷ هزار و ۱۵۸ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در آمریکا همچنان با سرعت زیادی ادامه دارد.

تنها در مدت شبانه‌روز گذشته حدود ۴ هزار نفر دیگر در ایالات متحده آمریکا به علت آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین آمار وبسایت ورلد میتر تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در آمریکا ۷۱۰ هزار و ۲۱ نفر و تعداد قربانیان نیز به ۳۷ هزار و ۱۵۸ نفر افزایش یافته است.


بیشتر بخوانید: حمایت ترامپ از تظاهرات علیه محدودیت‌های کرونایی

ترامپ: ۶۵ هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خواهند باخت


در همین حال دانشگاه واشنگتن آمریکا اعلام کرد شمار جان باختگان ناشی از کرونا در آمریکا تا ۳ ماه دیگر به ۶۰ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خداوندا ممنونیم ازاینکه بعداز سیلی نقد ایران انتقام سخت ووعده الهی را درخصوص امریکای تروریست ومتحدانش المان انگلیس وایتالیاواتحادیه اروپا داری میگیری،چوب خدا بیصداست ولیکن ویروس کرونایش عالیست،انشاله دولت امریکای پوشالی که فقط باگروگانگیری صندوق جهانی پول مبادرت به تحریم های ظالمانه درحق ملت ایران نموده باشیوع این ویروس الهی کارشان بجایی میکشد که محتاج نان شبشان میشود ومثل گدایان سامرا هی دست بدزدی از دوستانشان وگدایی ازدیگران میکنند خدایا شکرت ازبابت ویروس منحوس کرونا که خیلی مزایا دارد
اشو
۰۸:۰۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم بیچاره دارن میمیرن احمق نه سیاستمداران
محمد
۱۱:۲۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
علت مرگ میر در آمریکا. از بین بردن. نژادهای رنگین و سیاه پوستان. . . .. آمریکا با ناوهای و زیر. دریای ها. اژدرها. حاوی ویروس کرونا. را به بندر گاه های نقاط مختلف جهان .ارسال میکنن سعی دارد. از راه دریا و هوا بوسیله. هواپیماهای. مسافربری. خط. کشورهای هم جوار با قرارداد های طی شده با کشورهای واسطه. از طریق خط هوای. بروی. ایران و سایر کشورهای هدف منطقل کنن. از سپاه. عزیز میخواهم. خط هوای. بین الملل را. قطع کنن . از سپاه عزیز میخواهم. ناوهای. آمریکا. را. شناسای آلودگی ناوها را شناسایی کنند با سپاس فراوان.
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بازم آزمایشگاه بیولوژیک اطراف غرب آسیا راه اندازی کن،،، معلوم نیست چ خوابی دیده بودی برای ایران ترامپ،، شک نمیکنم هدفت روی ژن ایرانی بود،،،،، خدایا بابت همه چیز شکر
ناشناس
۱۰:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ مرد براي هميشه
ناشناس
۱۰:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
دولت آمریکا چه ربطی به مردمش داره دعای بد برای هم نوع خود کم از ظلم و قتل عام بشریت نیست ای مسلمان.
ناشناس
۱۰:۴۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
این مردم هستند که دولت ها رو انتخاب می کنند
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
شما حرف و اعتراضی داری بایدبخداوند بزنید نه به بندگان خدا هرچه هست دست اوست او شنوا وبیناست وقادربه انجام هرکاریست وبهترین حکم کننده دنیاست و کارش را بلده چکارکنه لازم نیست ما به خدا یادبدهیم
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
حرف حق و حقیقت همیشه تلخ بوده، و هست ولی بدان همیشه واقعیت داشته خداوندجای حق نشسته است ای مسلمان
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
شما بهتراست رجوع به قرآن کریم بکنیدحتما جواب هرگونه حرف و اعتراض را پیدا خواهیدکردشما چه مسلمانی هستید که قرآن را قبول نداریدودرضمن بهتراست اطلاعات دینی وقرآنیتان رابالا ببریدوبعدا حرف و اعتراضی داریدبکنیدای مسلمان
ایرانی
۱۰:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
انشالله همه بتونیم این بیماری رو ریشه کن کنیم،حتی امریکایی ها.شاید این مرگ و میرها در امریکا داره ابرقدرتی امریکارو میشکونه و اون چهرش رو ک خیلی از اروپایی ها نمیدونستن رو رو میکنه(مثل دزدی اقلام بهداشتی،گرچه ما زیاد در اطرافمون دزدی نفت و جنگ برای نفت رو میبینم،)؛اما مرگ و میر در امریکا داره قشر سیاهپوست رو بیشتر اسیب میزنه.و خیلی از امریکایی ها با جنگ های کشورشون موافق نبودن و الان ترو خشک با هم میسوزن.شاید هم خدا داره جواب سکوتشون رو در برابر این همه ظلمی ک کشورشون ب بقیه کرده ،میده.
ناشناس
۱۰:۱۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
با سلام
خواهشمند است به درد دل فرهنگیان توجه نمایید چرا در اسفند ماه به بهانه یکی بودن بند دهم قانون مدیریت خدمات کشور(افزایش 50 درصدی حقوق) با رتبه بندی برای همکاران فرهنگی(نه کارکنان اداری) افزایش حقوق ناچیزی انجام گرفت.
چرا قانون رتبه بندی فرهنگیان که در مصوبه قرار بود هر فرهنگی حداقل 80 درصد حقوق همتراز هم رتبه خود در دانشگاه(اعضای هیئت علمی) را بگیرد رعایت نشد و یک دکتری با 30 سال سابقه در آموزش و پرورش یک پنجم همتراز خود در وزارت علوم را نمی گیرد.
چرا باید فرهنگی با مدرک دکتری شاغل در روستا که باید روزی 70 کیلومتر برود و 70 کیلومتر برگردد دریافتی او از یک کادر درمان یا سایر وزارت خانه ها با مدرک لیسانس که در مرکز شهر در بهترین شرایط شاغل هست کمتر باشد؟
خواهشا به کشور های پیشرفته توجه بفرمایید. با این شرایط بعد از کرونا از معلمین انتظار تحول نداشته باشید و به عبارتی به آموزش و پیشرفت جامعه زیاد دل نبندید.
الان معلمین زیادی به دنبال خروج از آموزش و پروش هستند و تمایل به کار نیستند و یا معلمی را به عنوان شغل دوم می نگرند که این آفت نظام آموزشی و کشور است.
خواهشا به رتبه بندی معلمان و مفاد آن توجه نمایید.
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
این موضوع چه ربطی به بحث شما دارد ما این همه جوان تحصیل کرده بیکار داریم میتوانید استعفا بدهید و دیگران جای شما بیاینددر ضمن اعتراض و حرفی داریدبایدبه وزارت آموزش وپرورش بزنید نه دراینجا مطرح کنید
ناشناس
۰۹:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خدا ریشه ظالمان را بکند
حمید
۱۱:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
انشاالله این ویروس بیفتد به جان سیاستمداران وحکام ظالم آمریکا و ازمردم بدبخت آن کشور دور باشد.
ناشناس
۰۹:۴۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به یاری خدا و تلاش شبانه روزی کادر فداکار و پرتوان و باهوش درمانی و نیروهای نظامی و دانشمندان بزرگان قطعا در پدافند بیولوژیک از برترین های جهانیم.
بختیاری
۰۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اختراع دانشمندان ایرانی و فرزندان سپاه و اختراع دستگاه مستعان قطعا ایران یک ابرقدرت در جنگهای بیولوژیک است.و این اختراع فرزندان ملت کاملا سری و محرمانه است و هر کشوری برای بدست ۵وردن دانش فنی و تکنولوژی آن چه بسا میلیاردها دلار هزینه کند.
پس اطلاعات این سلاح راهبردی و تکنولوژیک نباید به بیرون درز کند و لو برود .
هزاران آفرین و درود و سلام بر دانشمندان ایران. اسلامی.
بختیاری
۰۹:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اختراع دانشمندان ایرانی و فرزندان سپاه و اختراع دستگاه مستعان قطعا ایران یک ابرقدرت در جنگهای بیولوژیک است.و این اختراع فرزندان ملت کاملا سری و محرمانه است و هر کشوری برای بدست ۵وردن دانش فنی و تکنولوژی آن چه بسا میلیاردها دلار هزینه کند.
پس اطلاعات این سلاح راهبردی و تکنولوژیک نباید به بیرون درز کند و لو برود .
هزاران آفرین و درود و سلام بر دانشمندان ایران. اسلامی.
ناشناس
۰۹:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
صم بکم عمی فهم لا یرجعون کرولال وکورند به این سبب آنان از گمراهی و ضلالت بسوی هدایت و حقیقت با زنمی گردند
ناشناس
۰۸:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خدا بدتری بدهد به دولت کریه امریکا
ناشناس
۰۸:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
الیس الله با حکم الحاکمین
ناشناس
۰۸:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
ومکروومکرالله والله خیرالماکرین همانا خداوندمکروحیله هرکس را عاقبت به خودش برمی گرداند وبه پای مکروحیله برسدهمانا او مکارترین مکارهاست
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
2535 نفر نه 4000
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
گردش کردن
ناشناس
۰۸:۰۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مرسی ازتون بابت اینقدر پیگیر بودن مسائل آمریکا.واقعا خود اونا هم آمار اینقدر دقیق خودشون رو ندارن.
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مسلمانی یعنی از وضع افراددیگر خبر داشتن در سختیها نه خوشی ها از ان طرف بام افتادیم
ناشناس
۰۹:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چیه ناراحت شدی؟!!!!
ناشناس
۰۹:۵۳ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چیه ناراحت شدی؟!!!!!
حمید
۱۱:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
داداش این و به حکام آمریکا نمی تونی بگی که این همه تمام حرکات وعملکرد وفعالیتهای مارا زیر نظرنداشته باشند درجواب دشمن باید مقابله به مثل کرد یانه ؟؟؟!!!