سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیلاب آب و برق ۲۰ روستای شهداد و گلباف را قطع کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: آب و برق ۲۰ روستا در مناطق شهداد و گلباف همچنان قطع و نیرو‌های امدادی در حال امداد رسانی به ساکنان این روستا‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید سعیدی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: به دستور استاندار کرمان نیرو‌های امدادی از ساعت یک بامداد جمعه برغم بارش باران در مناطق شهداد و گلباف حضور یافتند و به علت تخریب زیرساخت‌های جاده‌ای و باتلاقی شدن اطراف روستا‌های محاصره در سیلاب که تردد را دچار اختلال کرده بود از طریق خودرو‌های کمک دار و سنگین و گا‌ها هوایی اقدام به تامین نیاز‌های اولیه ساکنان روستا‌های در محاصره سیل از جمله آب، غذا، پتو و چادر کردند.

او افزود: راهداری موفق به گشودن راه‌های اصلی ارتباطی به این مناطق شده و تلاش در جهت رفع مشکلات راه‌های فرعی برای دسترسی به این روستا‌ها همچنان ادامه دارد.

سعیدی اضافه کرد: البته تا باز شدن مسیر‌های ارتباطی مسدود شده از طریق بالگرد‌های نیروی انتظامی و هلال احمر کمک‌های امدادی به ۷روستایی که نسبت به دیگر روستا‌های همجوار وضعیت اضطراری بیشتری دارند ادامه دارد.

انتهای پیام/س

منبع : ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.