سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تقلاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای بقا؛

تهدید نتانیاهو به راه اندازی شورش در صورت برکناری از قدرت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورت برکناری از قدرت به دلیل پرونده‌های فساد خود شورش خیابانی به راه می‌اندازد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هآرتص، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیوان عالی این رژیم را تهدید کرد در صورت برکناری، شورش خیابانی به راه می‌اندازد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پرونده سنگین فساد مالی او بر روی میزان دیوان عالی قرار دارد، در محفلی خصوصی، این دیوان را متهم کرده که برنامه برکناری او از قدرت و زندانی کردن او را دارد. نتانیاهو همچنین تهدید کرده است که اگر بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید به او مصونیت از حکم دیوان عالی مبنی بر برکناری از نخست‌وزیری ندهد، از مذاکرات تشکیل کابینه ائتلافی با او کنار می‌رود.

رسانه صهیونیستی هآرتص به نقل از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: بی تردید دیوان عالی از فرصت برکناری من بهره خواهد گرفت. نتانیاهو تهدید کرده در صورتیکه دادگاه مانع نخست‌وزیر شدن او شود یا قانونی تصویب شود که مانع نامزدی او در آینده شود، بسیاری از مردم در اعتراض به خیابان‌ها خواهند ریخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین پیش بینی کرد در این صورت انتخابات نیز تحریم خواهد شد.

نتانیاهو از اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی درگیر چند پرونده فساد است. براساس اولین پرونده، نتانیاهو و همسرش مظنون به دریافت هدایای گرانقیمت از یک بازرگان هستند. براساس دومین پرونده، نتانیاهو متهم است که برای مذاکره با مدیر بزرگترین روزنامه محلی به منظور حمایت خبری از خود تلاش کرده است. نتانیاهو این اتهامات را رد کرده است.

وی همچنین رسانه‌های اسرائیل را به «تشکیل کمپین» علیه خود به‌منظور «براندازی دولت» متهم کرده و گفته است: «دریافت هدایا از دوستان، قانونی است. از من بازجویی می‌کنند؟ مرا متهم می‌سازند؟ این شوخیِ بدی است.»

دادستانی رژیم صهیونیستی پیشتر حکم کیفرخواست او را به اتهام دریافت رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری به دادگاه این رژیم ارائه کرد. اخیرا طرحی در پارلمان رژیم صهیونیستی ارائه شد که در صورت متهم شدن نخست‌وزیر به جرائم کیفری، او دیگر نمی تواند به فعالیت خود در این مقام ادامه دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.