سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز ارتش:

رژه نیرو‌های مسلح با عنوان رژه خدمت در خراسان جنوبی

یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش، با اجرای رژه خدمت در بیرجند، توان خود را برای مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، با توجه به شرایط کشور در مقابله با ویروس کرونا، با شعار مدافعان وطن، یاوران سلامت رژه سلامت برگزار کردند.

این مراسم به صورت خودرو‌های جنگ نوین (رفع آلودگی) و مردم یاری در حوزه عفونی معابر عمومی و اهدای بسته بهداشتی با حضور مسئولان لشکری و مقامات ارشد استان برگزار شد.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در مراسم رژه خدمت، گفت: ارتش، مکتبی انقلابی و مردمی است که از همه ظرفیت‌های خود در زمینه صیانت از مردم و همچنین تمامیت ارضی دفاع می‌کند.

اوافزود: همانطور که ارتش در جنگ تحمیلی از تمام توانش برای حفظ تمامیت ارضی با تقدیم ۴۸ هزار شهید دفاع کرد بعد از دوران دفاع مقدس هم در اوج آمادگی به سر می‌برد و همانطور که شاهدیم در بلایای طبیعی همپای سایر نیرو‌های مسلح در کنار مردم و دولت قرار دارد.

رئیس شورای تأمین استان بیان کرد:امروز هم در زمینه مبارزه با بیماری کرونا خدماتی از جمله ضدعفونی کردن معابر و تب سنجی در کنار مدافعان سلامت ایستاده است.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.