سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش سلامت به‌همت استان‌های قزوین و گیلان

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: رزمایش سلامت به‌همت استان‌های قزوین و گیلان به مناسبت روز ارتش امروز در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، امیر سرتیپ دوم بابک جلالی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مراسم روز ارتش گفت: لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین امروز به مناسبت روز ارتش، به همت استان گیلان رزمایش گسترده سلامت و گندزدایی را در شهرستان رشت اجرا می‌کند.

جلالی افزود: لشگر ۱۶ زرهی در این رزمایش گسترده سلامت، شهرستان رشت را گند زدایی می‌کند.

او اضافه کرد: خوشبختانه از آنجایی که ارتش متعلق به مردم است، با دعای خیر آن‌ها تاکنون حتی یک نفر را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را در سطح یگان‌ها از دست نداده‌ایم.

به گفته فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین؛ برای پاک نگه داشتن محیط ارتش و حضور نیرو‌های مسلح، پرنسل روزانه چندین بار تب سنجی می‌شوند و محل آشپزخانه و آسایشگاه‌ها گندزدایی می‌شود.

جلالی ادامه داد: تاکنون در گلوگاه‌های استان و در ورودی و خروجی قزوین و گیلان، در بحث تب سنجی شرکت کرده ایم و با تلاش نیرو‌ها توانستیم آرامش را به استان گیلان ببریم.

او با اشاره به اینکه امنیت در کشور مثال زدنی است بیان کرد: امروز ما با اقتدار از امنیت صحبت می‌کنیم و می‌گوییم دشمن غلط می‌کند که چشم بد به کشور ما داشته باشد، چراکه کشور ما زیر سایه حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی کل قواست.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: امروز کشور‌های استکباری از ما واهمه دارند، چراکه تاکنون تمام گزینه‌هایشان را دنبال کردند و به نتیجه نرسیده‌اند و می‌دانند که با این مملکت نمی‌توانند شوخی کنند.

جلالی ادامه داد: مستکبران از بُعد معنویت و نیروی انسانی از ما هراس دارند و اجازه نمی‌دهیم کسی به اندازه سر سوزنی وارد خاک ما شود.

او ضمن تشکر از جامعه پرستاری و پزشکی اضافه کرد: مسئولین استانی و خیرین تاکنون زحمات بسیاری کشیده‌اند و امیدواریم که با همت مردم در راستای مقابله با این ویروس سربلند بیرون آییم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین ضمن پاسداشت خانواده شهدا به‌ویژه خانواده شهدای ارتش، گفت: خانواده‌های نیرو‌های ارتش همواره پشتیبان ما بوده‌اند و ما هم به آن‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم که تمام موارد بهداشتی مطابق با وزارت بهداشت رعایت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.