سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست بهداشت و درمان دورود خبر داد؛

مبتلا شدن ۲۰نفر از کادر اداری و درمانی دورود به کرونا

سرپرست بهداشت و درمان دورود از ابتلای ۲۰ نفر از پرسنل اداری و درمانی این شهرستان به «کرونا» خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین ثروتی،  در سخنانی به وضعیت کرونایی شهرستان دورود اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه عده‌ای از مبتلایان به «کووید۱۹» درمان شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، اما متاسفانه عزیزانی را هم به خاطر این بیماری از دست دادیم که تعداد آن‌ها کم هم نبوده است.

وی با تأکید بر اینکه بیماری کرونا با کسی شوخی ندارد، اعلام کرد: در شهرستان دورود از کودک ۵ ساله تا فرد ۱۰۰ساله به این بیماری مبتلا شده‌اند.

سرپرست بهداشت و درمان دورد یادآور شد: با شیوع «کووید۱۹» در کشور، با تمهیداتی که دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان اندیشیده بود در بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان، بخش‌هایی را برای بستری بیماران احتمالی آماده کردیم.

ثروتی گفت: همکاران من با از خودگذشتگی در خدمت مردم و بیماران بودند و نیرو‌های ما یک روز را هم استراحت نکردند بطوریکه متأسفانه پرسنل و کادر درمان ما هم مبتلا شدند.
وی با بیان اینکه حال دورود خوب نیست، ادامه داد: تاکنون ۲۰ نفر از کادر اداری و درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان به «کرونا» مبتلا شده‌اند و از چرخه خدمت خارج شدند و همین امر کار دیگر نیرو‌ها را مضاعف کرده است.

ثروتی با تأکید بر اینکه موارد ابتلا به کرونای زیادی در شهرستان دورود داشتیم و داریم، از شهروندان خواست بیماری کرونا را جدی بگیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/د

برچسب ها: دورود ، کروناویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عدنان
۱۷:۴۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اونای که‌ قرنتینه رو رعایت نمی کنند باید آز خدمات دولتی محروم شوند