سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خبر داد؛

کمک داوطلبانه سپاه فجر فارس به نیازمندان

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های معیشتی و بسته‌های حمایتی تغذیه‌ای به خانواده‌های نیازمند ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس پنج‌شنبه ۲۸ فروردین در نشست با رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تقدیر و خداقوت به تمام کارکنان بهداشت و درمان که شبانه روز در حال تلاش هستند تا کشور از این مرحله سخت عبور کند، از تلاش نیرو‌های بسیج برای خدمت رسانی سلامت در سراسر استان حتی در کوچک‌ترین بخش‌ها و روستا‌ها خبر داد.

او با ارائه گزارشی از اقدامات سپاه فجر استان فارس، تصریح کرد: به منظور تحقق اهداف پدافند زیستی که در سطح استان تصمیم گیری می‌شود، مجموعه سپاه فجر استان به دلیل ظرفیت مردمی گسترده و ارتباط با اقشار مختلف، می‌تواند خدمت رسانی وسیعی در امر سلامت مردم و جامعه داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس، رصد و غربالگری سلامت بیش از ۶۰۰ هزار خودرو با تب سنجی مسافران و کنترل تردد‌ها در مبادی ورودی همه شهر‌ها و شهرستان‌های استان، نظارت بهداشتی بر اماکن در سطح استان در کنار مجموعه سلامت فارس، راه‌اندازی بیش از ۵۰ کارگاه تولیدی ماسک در استان از سوی بسیجیان، رصد و دستگیری متخلفان و تولیدکنندگان الکل در استان را اقدامات شاخص بسیجیان و سپاه فجر استان ذکر کرد.

سردار بوعلی همچنین از تلاش سپاه فجر و بسیجیان استان برای جلب مشارکت مردمی با توجه به نیاز و کمبود خون و فراورده‌های خونی در فارس در این حوزه خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست درخشش مجموعه سلامت فارس در مدیریت و مقابله با کرونا را مدیون همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی استان، به ویژه مجموعه سپاه فجر و بسیج فارس برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با همدلی و همکاری به سوی بهتر شدن وضعیت سلامت مردم پیش رویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.