سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۳۷ واحد صنفی در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ۳۷ واحد صنفی در جیرفت به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ رضا محمد رضایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس با هماهنگی مقام قضایی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اتاق اصناف، از ۲۸۱ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در این طرح مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از ارزیابی‌های لازم، ۳۷ واحد صنفی را به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب و به متصدیان ۳۴ واحد صنفی اخطاریه صادر کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت تصریح کرد: اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا و به منظور ایجاد فضایی امن برای شهروندان و برخورد با صنوف متخلف صورت می‌گیرد، از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.