سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران به سال آینده موکول شد

مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین گفت:پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران قرار بود فروردین برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و برگزاری آن به سال بعد (iranopen۲۰۲۱) موکول شد.

محمد نوروزی مدیر مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اضافه کرد:پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربو کاپ آزاد ایران قرار بود ۱۸ تا ۲۲ فروردین (iranopen۲۰۲۰) در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و برگزاری آن به سال بعد (iranopen۲۰۲۱) موکول شد.

محمد نوروزی گفت: در بخش دانشجویی ۱۰ تیم خارجی از کشور‌های اروپایی مانند آلمان، هلند، فرانسه، ترکیه و روسیه و ۹۰ تیم داخلی و حدود ۳۰۰ تیم دانش آموزی  برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بودند.

او افزود: ۷ تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک، فوتبالیست سایز متوسط، ربات انسان نما، ربات امداد گر، ربات صنعتی، ربات خانگی و پرنده در بخش زبان‌های سخت افزاری و دو لیگ شبیه ساز امداد و نجات و شبیه ساز ربات مجازی برای شرکت در این مسابقات معرفی شدند.

نوروزی اضافه کرد : در مجموع ۲ هزار محقق، دانش آموز و دانشجو از این رویداد علمی - آموزشی استقبال کردند.
انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.