سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکوچیچ: بازیکنان جدیدی را مدنظر داریم/ به مردم ایران قول صعود به جام جهانی داده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: به بازیکنان جدیدی نگاه داریم که احتمال دارد به لیست تیم ملی اضافه شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فیفا، تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی بوده و با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حاضر شد و اولین تیم آسیایی بود که موفق شد به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یابد.

تیم ملی ایران درحالی از صعود به مرحله بعدی جام جهانی بازماند که عملکرد خوبی مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش داشت.

بعد از جدایی کارلوس کی‌روش، فدراسیون فوتبال ایران مارک ویلموتس بلژیکی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد، اما پس از کسب نتایج ناامید کننده در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، این مربی تغییر کرد و در حال حاضر دراگان اسکوچیچ  سرمربی است.

اسکوچیچ در گفت‌وگویی، گفت: مسئولیت هدایت تیم ایران افتخار بزرگی است. تعهد و مسئولیت من دربرابر ۸۰ میلیون ایرانی که از تیم ملی حمایت می‌کنند، بسیار زیاد است. من برای این پروژه آماده و با عزم و اراده زیاد دنبال آن هستم.

 سرمربی ۵۱ ساله که تمام دوران مربیگری خود را در باشگاه‌های کرواسی و کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس گذراند، با وجود نداشتن تجربه ملی، حالا سرمربی ایران است و در این خصوص، بیان کرد: برخلاف باشگاه، کار در تیم ملی به شما امکان می‌دهد تا از یک استخر بزرگ از بازیکنان قابلیت انتخاب داشته باشید تا فلسفه خود را پیاده کنید. اگرچه نکته منفی این است که شما زمان محدودی برای اجرای ایده‌های خود دارید.

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: به بازیکنان جدیدی نگاه داریم که احتمال دارد به لیست تیم ملی اضافه شوند. تصور روشنی از آنچه که برای بهبود عملکردمان لازم است، دارم.

البته ایران پس از ۲ شکست در حال حاضر در رده سوم گروه C است و سرمربی تیم ملی درباره خطر حذف ایران هم، گفت: جایگاه فعلی تیم ما بد است، اما هنوز ناامید نشده‌ایم. ۳ مسابقه از ۴ بازی پیش رو در خانه خواهد بود و حمایت گسترده‌ای از هواداران‌مان را خواهیم داشت. همچنین اعتقاد دارم گروهی از بازیکنان با کیفیت داریم. ما به تمام تیم‌ها از جمله کامبوج و هنگ‌کنگ هم احترام بگذاریم.

ایران تاکنون ۵ بار به جام جهانی صعود کرده است و اسکو در خصوص سومین صعود به جام جهانی، اظهار داشت: ما به مردم ایران قول داده‌ایم که دوباره به جام جهانی بر می‌گردند و تمام تلاشمان را برای تحقق این قول انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
سید
۱۲:۵۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
بازیکن جدید؟ لابد از لیگ بدردنخور ایرانه ایشون اگه دلسوز بودن بازیکن جوون تو رده پایه دورتموند و بایرلورکوزن و دوسلدورف و بیله فلد و هامبورگ داریم چرا اونا رو نمیاره؟
امیر
۰۱:۲۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام آقای مجیدی..با توجه به پتانسیل باشگاه استقلال و شخص شما ، خواهشمندیم برای قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم توسط اسطوره باشگاه استقلال یعنی اقا فرهاد مجیدی، خواهشمندیم این بازیکنان را به تیم اضافه کنید.پاتوسی.امید ابراهیمی .علی کریمی.جپاروف.قائدی.تیام.دیاباته.غلامی.دانشگر.شجاعیان.مجید حسینی..وریاامید نورافکن. غفوری.ارسلان مطهری . و دوسه تا مدافع خوب دیگر..و بازیکنی مثل محسن کریمی که سه فصله مصدومه و فقط جای یک ستاره را اشغال کرده و مرتضی تبریزی را حذف کنید .ما هواداران استقلال مطمئن هستیم با جذب این بازیکنان مطمئن باشید ستاره سوم در آسیا فقط فقط مال استقلاله و بس.شمارو به فاطمه زهرا همین کاررا بکنید باور کنید در آسیا هیچ تیمی جلودار استقلال نخواهد بود و به عنوان اسطوره ای جوان که تیم استقلال را قهرمان آسیا کند تا ابد در دلها خواهید ماند( چرا هر فصل که تا تیم اوج میگیره فورا ستاره های تاثیر گذار تیمو بفروش میگذارند مثل تیام،جپاروف، صیادمنش، مجید حسینی، پاتوسی،امید ابراهیمی و نورافکن و در عوض برای اینکه سر استقلال را با پنبه ببرند بازیکنانی درجه ۳ را میارند توی تیم مثلا چه معنی داره سه فصله محسن کریمی را که کلا خانه نشینه را در لیست استقلال نگه می دارند یا چه معنی داره پول بازیکنانو دوسه ماه عمدا دیر پرداخت میکنن تا بازیکن حق فسخ قرارداد داشته باشه و بزاره بره مثل تیام مثل خیلی بازیکنان دیگر ..فرهاد جان غیر شما هیچکس در باشگاه استقلال مورد اعتماد هواداران نیست همه ی مسئولان باشگاه استقلال همگیشان یه مشت دروغگو و خائن هستند که وزیر ورزش پرسپولیسی اینهارا عمدا آورده توی باشگاه تا سر استقلال را با پنبه ببرند. وزیر پرسپولیسی حتی کمیته داوران را از پرسپولیسی ها گذاشته .طوری لیگو مهندسی میکنن تا فقط پرسپولیس را قهرمان کنند...شما رو به خدا برای لیگ آسیا یک تیم قدرتمند بچین. باید کمربند تیم قوی باشد تا قهرمان بشیم..امید ابراهیمی، جپاروف، علی کریمی، پاتوسی را باید به عنوان کمربند تیم باشند صیادمنش،دیاباته،قائدی و ارسلان باید توی تیم به عنوان مهاجم باشند و در کنار اینها اگر چند مدافع درجه یک مثل مجید حسینی را بیارین ، شک نکنین که هیچ تیمی جلودار استقلال در آسیا نخواهد بود و ستاره سوم آسیا را آقا فرهاد حتما حتما با این تیم خواهد گرفت..فرهاد جان مادرت به داد تیم مظلوم استقلال برس
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
نمیتونی
امیر
۲۱:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
احسسنت ما باید جام جهانی که بریم و از طرف دیگه تا یکچهارمم صعود میکنیم شک نکن دراگان اسکوچیچ رو ترک نکن...
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
آیا این بند که اگه صعود نکنه هیچ پولی نمگیره؟ اگه نه، قولش بخوره تو سرش
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
دمت گرم
شیک
۱۶:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
با این قولش معلومه که میخواد تیم ملی رو به خاک بده بعدشم فلنگو ببنده و طبق روال از فدراسیون شکایت کنه