سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جامع گردشگری بولاغلار نیر در حال تدوین نهایی است

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در راستای توسعه صنعت گردشگری در منطقه بولاغلار نیر، طرح جامع گردشگری بولاغلار در حال تدوین نهایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد کیسان، سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در راستای توسعه گردشگری در منطقه بولاغلار نیر طرح جامع گردشگری بولاغلار تهیه می‌شود.

او افزود: با توجه به اعلام آمادگی ۱۳ نفر از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی برای سرمایه‌گذاری در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار این طرح به سرعت در حال تدوین نهایی است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نیر و به ویژه منطقه نمونه گردشگری بولاغلار بیان کرد: ‍پس از تدوین نهایی طرح جامع گردشگری بولاغلار، سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری شهرستان نیر و منطقه نمونه گردشگری بولاغلار با شتاب هر چه بیشتر به پ‍یش خواهد رفت.

کیسان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های جاذب گردشگری، واحد‌های اقامتی و مجموعه‌های پذیرایی در این منطقه انجام می‌شود که این مهم زمینه‌ساز رونق هر چه بیشتر گردشگری در این منطقه خواهد شد.

او با اشاره به مشخصات و ویژگی‌های طرح جامع مطالعاتی گردشگری بولاغلار نیر گفت: حفظ طبیعت و اکولوژی منطقه از مشخصات بارز این طرح به شمار می‌رود، به طوری که این طرح با کمترین دست‌اندازی و تخریب وضعیت موجود منطقه امکان سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر را فراهم می‌کند.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل منطقه نمونه گردشگری بولاغلار را نگین گردشگری شهرستان نیر دانست و اظهار کرد: اجرای طرح جامع گردشگری بولاغلار می‌تواند زمینه‌ساز رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در شهرستان نیر را فراهم آورد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.