سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۳۲۴ مورد مجوز برای ترانزیت ضایعات فلزی در کردستان

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: سال گذشته ۳۲۴ مورد مجوز توسط این اداره‌کل برای ترانزیت ضایعات فلزی در این استان صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اقبال حمیدی گفت: برای واحد‌هایی که در زمینه بازیافت مواد کار می‌کنند سال گذشته ۱۵ مورد صدور مجوز مربوط به واردات ضایعاتی هم، چون پلاستیک، باتری، کاغذ و مقوا در استان داشتیم.

او با اشاره به اینکه پارسال ۳۲۴ مورد مجوز هم برای ترانزیت ضایعات فلزی هم، چون آلومینیوم در استان صادر شده است، افزود: از ورود پسماند‌های خطرناک مشمول کنوانسیون بازل از مرز‌های استان به داخل کشور جلوگیری به عمل می‌آید.

معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست کردستان اضافه کرد: سال گذشته از ورود ۵۵۰ تن پسماند خطرناک که میزان فلزات سنگین موجود در آن‌ها چندین برابر استاندارد بود به کشور جلوگیری و به کشور عراق عودت داده شد.

حمیدی یادآور شد: یک هزار و ۵۵۵ مورد استعلام در خصوص استقرار و بهره‌برداری و افزایش ظرفیت تولید در واحد‌های مختلف برای این اداره‌کل ارسال شد که بعد از بررسی‌های انجام شده تنها با ۱۰۷ مورد استعلام که مواردی مغایر با الزامات زیست محیطی داشتند، مخالفت شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.